Borta bra men hemma bäst

Kändes så skönt att kliva in i mitt välstädade rum efter några dagar uppe i Sälen. Men min vistelse här hemma blir inte lång, åker till mitt landställe imorgon. Där ska jag bara stanna en natt men datan den följer med ändå. Nu sitter jag och kollar igenom alla bilderna vi tog uppe i Sälen, några blev bra andra inte. Jag har saknat mina kompisar även om jag inte var borta så länge. Borde kanske packa upp min väska och packa den igen så jag är klar tills imorgon. Det får bli senare just nu vill jag bara ta det lugnt och kanske hitta på något kul ikväll.

Jag ska lämna in min mobil som har blivit konstig, den tar inte emot några sms så om man vill mig nått får man ringa.

Lägger in lite bilder senare men nu ska jag njuta av att vara hemma, puss!


Kommentarer
Postat av: Jossan

saknat dig också :D <3

2009-04-09 @ 17:35:53
URL: http://kungjossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0