Grattis Jessica!

Idag fyller min underbara kompis år. Hon blev jätte glad för pressenterna jag gav henne, och efter skolan gick vi och shoppade. Jag hittade skor som jag bara måste ha så nu övertalar jag mamma att jag förtjänar dem. Vi gick hem till Jessica och åt tårta den va jätte god, men hennes mamma råkade tappa den på golvet sen, tur att vi han smaka av den innan. Vi har varit ute och gått i det fina vårvädret också, man måste passa på att vara ute nu när det är sol.
Nu ska vi ner och äta mat, skriver mer senare...

Här en är en bild på jessica och mig när vi va små, Känns underbart att ha en kompis som jag känt hela livet.
Tack för allt vännen och grattis på födelsedagen.


Kommentarer
Postat av: jessicas beundrare

söta ni var fast ganska runda om kinderna :D

2009-04-08 @ 18:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0