Helg!

Det är fredag och äntligen helg efter en jobbig skolvecka som aldrig ville ta slut. Firade helgen med lite shopping, hittade ett linne och passade på att köpa väskan jag tittat på. Jag hittade även ett par shorts som var korallfärgade (älskar den färgen) men dom fanns inte i min storlek men kommer förmodligen in på tisdag så då ska jag köpa dom. Nu förbereder mamma maten - potatisgratäng och grillat kött, mums! Senare ikväll ska jag till sofia och träffa några kompisar får se vad vi gör sen.
Min mobil funkar fortfarande inte och jag håller på att bli galen. Jag ska låsa upp min gamla mobil så det funkar att stoppa in mitt nuvarande sim kort i den så jag har någon att använa så länge min trasiga är på lagning.
 Uppdaterar senare, Puss


Väskan är från Åhlens och tröjan från Gina tricot

Kommentarer
Postat av: Aylin

jätte fin blogg! :D

2009-04-17 @ 20:11:10
URL: http://givemesomething.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0