Klart jag är ute efter sex, ibland är jag till och med ute efter midnatt!

Tjenare alla glada! Jag kom nyss hem från Jessica. Hamnade där efter mycket om och men. Satt med Jossan och snackade ett tag i skolan, sen så drog vi planlöst runt i Täby centrum. Men hon skulle åka och vara barnvakt så jag åkte hem till Jessica. där kollade vi på tv käkade mellis, ja som vi brukar typ. Jag tog en powernap också.
Sen så åkte jag faktiskt moppe hem, haha fett länge sen jag körde moppe!
Så nu sitter jag här, funderar på om jag ska orka springa eller om jag bara ska ta det lungt här hemma, får se va jag bestämmer mig för. Men puss på er alla sålänge !

Halsband från i.me.my
Mitt satsar mellis, och mitt jätte söta halsband som jag hade på mig idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0