Lov!!!

Nu är det äntligen lov! Gick direkt och shoppade efter skolan köpte ett par skor och en tröja. Köpte top lack till naglarna också. Nu är jag på bra humör, men önskar att jag hade mer pengar. Vädret är underbart och jag är taggad på att komma iväg till Sälen. Ikväll så ska jag antingen festa eller så ska jag packa och allt nu och ta det imorgon. Vad ska ni göra på lovet? Nu ska jag städa rummet det är jätte stökigt, puss!

Skorna och tröjan jag köpte. Skorna kommer ifrån Roots och tröjan från MQ.

Dagens klädsel:

Jacka-
Vila

Kofta- Gina tricot

Tröja- H&M

Väska- Åhlens

Byxor- Zara

Skor- United colours of benetton

Halsband- Gamalt










Kommentarer
Postat av: M

snögga hurru du :D

2009-04-04 @ 11:18:36
URL: http://muln.blogg.se/
Postat av: Moa

I MISS YOU! <3

2009-04-20 @ 18:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0