Onsdag

Försov mig lite och jag skiter i att gå på lektionerna innan lunch, så nu har jag gott om tid för annat. Så jag satte mig vid datorn såklart. Nu sitter jag här och lyssnar på musik och funderar på vad jag ska äta. Är så skoltrött så att det är sjukt, men det är faktiskt inte långt kvar tills sommarlovet och jag får ta och kämpa på till dess. Ska nog ut och springa idag, annars har jag inga planer för dagen. Då har jag massor med tid för läxor med andra ord, men det kommer jag säkert att glömma bort. Det är Greys anatomy idag, det ska jag såklart kolla på också. Förstår inte hur vissa klarar sig utan femman och trean.

Puss


Kommentarer
Postat av: Sara

Kika gärna in på min blogg och svara på dagens fråga =)

2009-04-15 @ 09:20:21
URL: http://ertansara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0