Onsdag

Hallå! =) Det var jätte härligt att bada idag, När vi skulle in till skåpet och hämta våra kläder, hade låset pajjat så vi kom inte in. Jessica och jag var tvugna att gå med bara handduk och leta efter någon som kunde klippa upp låset. Det tog en massa onödig tid, och eftersom det var matstrejk idag med så åt vi inte mat i skolan. Utan vi gick till en kina resturant och käkade buffé, as gott! Vi kom lite sent till vår engelska föreläsning men men.
Nu är det snart svenska lektion, så jag ska rulla iväg dit om ett tag (är så himla mätt!). Senare idag ska jag ut och springa. Sedan ska jag fixa iordning alla grejer till imorgon för jag ska komma till Jessica på morgonen. Vi här nämligen ledigt! Valborg imorgon! vad ska ni göra då?
Puss


Kommentarer
Postat av: vylander-karl

ja ska supa ihjäl mig !!

2009-04-29 @ 20:32:12
Postat av: sofia

oj, va hurtig du är då som springer varje dag! :)

2009-04-29 @ 21:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0