Påskafton

Nu sitter jag här på mitt lanställe, solen skiner och jag har precis varit nere vid havet och solat mig. Jag är fullproppad med godis och orkar inte en bit till. Idag så tilllåter jag mig själv att svulla, det är ju ändå påsk. Senare så ska vi äta påskmiddag, men nu eldar vi gammla kvistar, det ryker hur mycket som helst! Fick trehundra kronor och ett bio pressentkort i mitt påskägg, och massa godis såklart! Nu ska jag nog gå ut och sola igen, måste börja jobba på brännan redan nu, puss!


Självklart är mitt påskägg rosa , kolla all rök som blev när vi eldade

Kommentarer
Postat av: Julia S

Glad Påsk Bea :D

2009-04-12 @ 16:19:45
URL: http://ljeontine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0