Studiebesök

Idag har jag varit med klassen på studiebesök på stadsteatern.
Vi fick en rundvisning bland alla kläder, deras peruk-tillverkning och vi fick åka i deras helt enorma hiss. Efter det gick Jossan Jessica och jag och shoppade lite. Jessica fick så ont i fötterna av sina skor att hon var tvugen att köpa nya, vi hittade tillslut ett par som gick bra, efter säkert bara tio minuter hade hon lika ont av dom. haha snacka om misslyckat köp.
Jossan och jag var jätte flummiga när vi skulle åka hem och alla som var på väg hem från jobbet gav oss mördar blickar, inte så konstigt eftersom vi satt och fnittrade konstant från stockholm östra till Vallentuna.
Men nu ska jag ut ock springa, känns som en bra ide eftersom jag  åt två cheeseburgare och en stor cola. Aja..gott var det i alla fall. Skriver mer senare PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0