Torsdag

 Idag har varit en riktigt jobbig dag! Det börjar med att jag blir väckt av mamma och har inte sovit tillräckligt under natten så det känns omöjligt att gå upp. Hon står och tjatar och tjatar till slut går jag upp men då har jag plötsligt väldigt lite tid att göra mig iordning på. Jag skyndar mig så mycket jag kan och hon skjutsar mig till skolan så att jag ska hinna.

Väl framme är jag kanske fem minuter försenad men tänker att det inte gör så mycket. Vid skåpen står Anton och skrattar och säger att jag också hade glömt. Glömt vad fan då tänker jag, och han påminner mig om att vi hade sovmorgon till klockan tio idag!! Så jag sitter i skolan och gör ingenting från 8.20 till 10.00. Jag känner mig halvdöd hela skoldagen och orkar knappt hålla ögonen öppna under lektionerna.

Nu ska jag INTE lägga mig i sängen och kolla på tv för då kommer jag somna på direkten. Jag kommer inte orka gå ut och springa idag då jag har otroligt mycket träningsverk i låren. Annars kanske det hade varit bra för min trötta hjärna.  Nu ska jag istället sysselsätta mig med något som hindrar mig från att somna, då kommer jag sova gott inatt. Uppdaterar senare



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0