Torsdag

Kom nyss hem, har haft utvecklingsamtal idag. Gick sådär, men det är väll aldrig dom säger att man är grym i skolan och att man kan jobba som vad man vill sen. Nej det var mer det gamla vanliga "allt ser bra ut, men du har lite för mycket frånvaro".
Har varit och "shoppat" lite efter det. Hittade inte någonting, eller det jag hittade satt konstigt var för stort eller bara allmänt konstigt på något sätt. Så det blev inget för mig idag, ska däremot köpa en sommar klänning snart, ett par shorts, en kjol och ett guldigt ganska tjockt armband. Får se om jag hittar det jag söker.
Sen följde jag med min mamma och handlade mat, hade jätte ont i benet vid det laget och orkade inte gå längre, så jag satte mig i vagnen istället. Kände mig som tre år igen, underbart!
men nu ska jag äta mat, så puss på er så länge !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0