Torsdag



Här är lite bilder från idag.
Den stora bilden är jag i min fina jacka som kommer från Top shop.

Jag är jätte mätt, känns som att jag rullar fram.

Vi fick två olika tårtor, en hos Jessicas mamma

och en hos hennes pappa. Jag är ovanligt trött

idag men det är antagligen för att jag har varit sjuk.

Historia provet gick ganska bra tror jag, men man

Vet aldrig förens man fått se betyget. Imorgon är det

fredag och helg, skönt! Åker upp till Sälen på

söndag och hoppas att allt löser sig med Internet.

Har nämligen varit lite krux men jag hoppas det

löser sig så jag kan uppdatera bloggen. Jag sitter

här och dricker örtte så jag ska kunna somna

lättare, tror inte det hjälper men man kan hoppas.

Nu ska jag fixa naglarna och sen hoppa in i duschen,

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0