Alla dagar är inte bra dagar

Gårdagen var helt okej. Jossan och jag var nere på badberget med några av hennes kompisar. Det var ganska kallt så vi försökte hitta någon annanstans att dra, då ringer räddaren i nöden och bjuder oss till hennes kompis. Vi tvekar inte en sekund och åker dit. Det var inte roligare där heller, jag och jossan begav oss senare lite nedstämda hemåt. Alla dagar kan inte vara bra dagar, och alla fester kan inte vara bra fester.

Nu ska vi käka frukost och sen dra och shoppa lite smått och gott. Det får mig alltid på bättre humör. Vi är väll lite av ett par shoppaholics. Sen när jag kommer hem då ska jag packa för resan upp till Sälen imorgon.

Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0