Chocoholic

Jag har nu noppat mina ögonbryn som inte såg riktigt kloka ut, till en i alla fall hyfsad form. Jag la nyss på en ansiktsmask, Den här gången blev det en mud mask, jag ser likblek och galen ut. Håret behöver också skämmas bort och ska därför få en inpackning. Men jag får inte glömma mina stackars naglar som behöver mest vård. Nu börjar ansiktet stelna så bäst att jag tvättar bort leran.
Min favorit ansiktmask finns att köpa på Kicks och Åhlens Och heter Chocolate mud mask. Under den hemska bilden på mig iförd min lermask finns två saker jag bara måste klicka hem.
Vet bara amerikanska sidor men jag ska kolla efter svenska. Första bilden är body silk med en doft av choklad.
Och andra bilden är Ben & jerrys lip balm, bruken är så söt att jag bara vill äta upp den och jag känner ett stort behov av att ha den i min väska.


 


Kommentarer
Postat av: Lisa [ENDASTLISA]

PRENUMEREA PÅ VARANDRAS BLOGGAR?

2009-04-17 @ 11:31:44
URL: http://endastlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0