Bye bye

Ingen bloggning igår för jag sov hos Kevin, måste ju passa på nu innan jag åker.
Idag har vi haft temadag i skolan och kollat på filmen bananas, fast jag somnade...
sen gick jag och fixade lite på banken och växlade pengar. Efter det käkade Jessica och jag pizza till lunch, mmmm, det var ett tag sen!
Sen blev det en chai latte till efterrätt och sen iväg till idrottsfesten mellan tibble och åva, tibble vann såklart!

Jessica och jag begav oss sen iväg till Stig som fyller 70 och jag hetsproppade i mig av deras buffe och pratade lite med våran rektor som var där... hah
Sen var jag tvungen att åka hem för att byta om och åka till hoppträningen, idag var det avslutningen för vintern och vi hade höjdhoppning. Det var sjukt kul och jag kan inte fatta att den lillakorven kan hoppa så högt. Nu måste jag packa det sista till london och sen läsa veckorevyn som kom idag så jag kan sova...
imorgon blir det upp tidigt!! Puss


fast jag inte kommer vara borta så länge så kommer jag sakna alla här hemma, eller inte alla..


Kommentarer
Postat av: =)

Sexig flicka,sexigare pizza!

2009-12-08 @ 22:58:18
Postat av: Jossan

Ha det asnajs, handsome! <3

2009-12-09 @ 09:26:58
URL: http://kungjossan.blogg.se/
Postat av: Stefan

Ha det så kuuuuuuuuuuuuul! Å köp massa fina kläder så vi kan ut å partaja! Det var ju ett tag sen!

<3<3<33<3<3<3<33<3<3<33<3

2009-12-09 @ 15:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0