Desire

Detta inlägg är tillägnat Jossan som ligger hemma och är sjuk!

För er som inte vet det är det den andra december idag och jag har namnsdag, det är bara några få som har kommit ihåg det!
Jag känner mig som ett litet barn när jag vaknar på morgonen och letar reda på rätt lucka på min chokladkalender.
Jessica sov hos mig inatt för vi fixade med en uppvärmnings vi ska ha på idrotten.
Idag på svenskan hade vi en lite halv galen vikarie... han var väldigt udda. Efter skolan blev det chai latte och sen hem till Jessica för att kolla på Sunes jul med hennes lillebror.
Tiden går sjukt for nu och jag har inte köpt en enda julklapp, det har redan varit första advent och allt.
Ne nu måste jag plugga lite, har inte tid för datan just nu så Jossan, tålamod, jag bloggar när jag hinner du är inte toppen på att uppdatera heller... ;)
Puss

Lite bilder från de senaste veckorna jag glömt att ladda upp
Visst var jag söt som Svetlana ?


blev några chai latte i veckan


Och lite mys också

Bild från i Lördags

en bild på flummarna

Kommentarer
Postat av: Jossan

Taaaack :D Grattis på namnsdagen!

2009-12-02 @ 19:59:30
URL: http://kungjossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0