God Jul!

Ville bara önska alla som läser min blogg en riktigt god jul. Idag blir det till att proppa sig full med mat och öppna klappar... Kanske tittar liiite på kalle anka också, men bara för att det lixom hör till.
Har redan hunnit sminka mig och klä på mig, har också varit iväg till Kevin för att lämmna julklappar, jag stannade där en kort stund och drack lite glögg. Mysigt! Nu har jag lite tid här för att göra vad jag vill och då blir det såklart datan som förstahandsval. Jag vet att jag har varit sjuukt dålig på att blogga på senaste tiden egentligen har jag sjuukt mycket att skriva om men jag har helt enkelt ingen tid, så tålamod! Pussar och åter igen God jul!


Kommentarer
Postat av: Stefan

Godjul min värninna!

2009-12-24 @ 15:52:13
Postat av: :)

Gud vilken sööt bild :)

2009-12-27 @ 17:36:04
URL: http://jeffirydell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0