I'm free

Det är sjukt hur mycket snö det har kommit nu på bara en  dag, Kevin och jag höll inte på att komma iväg till skolan.
Det gick inga bussar eller nått men mamma hämtade mig och skjutsade mig till skolan så att jag skulle kunna göra ett prov. Men Kevin stannade kvar hemma, skönt för han! Sen när provet var slut pulsade jag iväg hemmåt, nu sitter jag här och har panik över den  sista julklappen. Jävla skit, finns inget bra att köpa ju...
Imorgon är det julavslutning i skolan och äntligen lov! Jossan är och opererar bort sina halsmandlar idag stackarn, hoppas allt har gått bra ska nog smsa henne snart och kolla läget!!! nu ska jag plugga lite så man har allt klart innan lovet, Puss

Jag är så rädd att allt bara ska ta slut, jag behöver dig...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0