Let's face it...

Äntligen lite snö på backen som faktiskt ligger kvar!
Älskar kramsnö som knarrar när man går i den. Man får hoppas att det ligger kvar till jul fast det är inte så troligt.
Sov hos Kevin så ingen bloggning igår, somnade om igen och missade första lektionen men vi hade vikarie så jag fick närvaro ändå. Blev en chai latte på väg till skolan som värmde i det kalla vädret.

Efter en lång dag i skolan åkte jag direkt och fixade mina naglar, dom såg rent ut sagt förfärliga ut och det var dags att fräscha upp dem lite. Jag behövde inte ens göra förlängning för de var så långa! Så nu är det min egen längd med bara förstärkning. Blev jätte nöjd och har bokat tid för nästa gång.  Sen åkte jag vidare till hästan men jag red inte idag utan longerade honom bara lite. nu sitter jag här med en kopp varm choklad som har smak av karamell, medan jag stirrar på bridget jones dagbok. På mig har jag mina nya juicy couture tracksuit och känner mig riktig mysig... Puss!


$
Ser ni vad långa dem har blivit !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0