Love is blind

Hejsan, min blogg är inge vidare rolig längre, men jag har fått massa bra julklappar. Ett  gymkort och en personlig tränare har jag fått och jag ska satsa på att bli smal!
Jag har fått smink, massor av anisktmasker, högtalare till ipoden, gelenaglar ett tag frammåt, Smink och en söt puff från make up store och lite annat.. Har fått en parfym av Kevin som luktade supergott också!

Julafton var som vanligt, trevligt men ändå skönt att det bara är en gång om året! Massa god mat blev över och jag sitter som vanligt efter jul och proppar i mig julskinka på knäckerbröd.

Idag har Jessica och jag varit iväg för att byta en julklapp hon fick, vi lyckades inte byta den men jag fick med mig en ny ögonskugga från make up store som heter touch, nagelfrans lim och en liten giftbag från en sexaffär med lite smått och gott i...

Nu sitter vi hemma hos mig och lyssnar på musik och gör lite tjejgrejer typ noppar ögonbrynen och har ansiktsmasker på... ne nu ska jag vara lite social, hoppas ni haft en bra jul, Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

bli smal^^? du få tjocka att känna sig ännutjockare:O

2010-01-01 @ 18:55:47
Postat av: Anonym

Kan inte du göra ett inlägg om hur man lägger ögon skugga på ett fint sätt? Så som du sminkar dig är jätte fit :) Typ skriva om de, hur man gör sotade ögon och sådär :P de skulle uppskattas :) ha en bra dag

2010-01-03 @ 15:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0