Update from London

Som ni kanske vet eller snart vet ar jag i London for tillfallet.
Det har varit jatte kul har men imorgon ar det dags att aka hem igen.
Vi har atit god mat, och shoppat som galningar, samt tappat bort oss pa de skummaste stallerna.
Nu efter tre dagar av nastan bara shopping har jag mycket ont i fotterna, men det ar det vart jag visar er bilder pa alla grejer nar jag kommer hem!!
Det ska pa ett satt bli skont att komma hem da jag saknar Kevin och mina kompisar men jag skulle anda vilja stanna lite till for det ar sa mycket jag inte hunnit...
Men imorgon ar det min fodelsedag och jag kommer hem med flyget halv 10, och sen hoppas jag pa att hinna traffa nagon pa direkten, Pussar fran London


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0