Beacuse i love you

Yes jag är hemma tidigt ikväll. Men imorgon ska jag sova hos Jessica så jag blir nog ute lite längre. Nu sitter jag här och bara tar det lugnt, det är nått fel på min data så jag kan inte lägga in bilder, too bad for you =) Men ni klarar er nog några dagar tills jag löst problemet, men en annan dålig grej är att internet krånglar, Åhh jag orkar inte. Aja ut och springa på morgonen imorgon som den friskus jag är, sedan bär det av till Jessica för en soft dag hos henne, blir dålig uppdatering men jag hoppas ni haft en kul kväll och får en bra dag imorgon, Puss

Sofia bor så fint precis bredvid sjön! En liten titt på vad jag hade på mig ikväll, tröjan är från Gina tricot.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Hade ni skoj? :D

2009-05-21 @ 13:06:23
URL: http://kungjossan.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Wow, en riktig skönhet! :-) Dig vill jag lära känna. Kan du mejla mej, drömprinsessan? Jättesöt blogg^^

2009-05-21 @ 21:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0