Another heartbreak

Hejsan, det var trevligt på Fridays igår. Jag piggnade till när jag väl var där. Vi satt där hela kvällen sen tog Jessica och jag en promenad, fy fan det går ju inte att vara i stan på kvällen, 3 gubbar taffsade på mig och sen kommer nån mupp och snackar med oss och frågar om vi är arabiska. Haha, han hälsade och hängde ioförsig på alla han fick syn på men han slutade aldrig att snacka och blev lite väl närgången.
När jag kommer hem la jag mig i sängen och skulle kolla lite på tv jag somnar hur fort som helst och vaknade upp idag med klänningen och sminket på mig.
Jag har i alla fall sovit ut vilket jag tror behövdes. Jag har varit och köpt mysmyxor, ni vet sånna där i velour som alla har. Jag provade massor av olika men dom billigare var fan inte mysiga så jag la ut lite mer på dom.
Köpte även 2 linnen från gina tricot, ett vitt och ett puderrosa sen köpte jag också ett halsband, jag har redan ett likadant med de har blivit missfärgat och jag gillar de så mycket så jag blev glad när jag såg att det var nersatt pris. Sen har jag varit hos pållen ett tag. Nu ska jag kladda på mig en ansiktmask, noppa ögonbrynen, smörja in mig och sen sova. Puss

Anahita och jag

Ser jag inte lite... tyå kåt ut? XD

Söta Emma

Flumm

Alla samlade :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0