Bea tipsar

Nu ska jag bara visa upp 2 saker jag köpte i måndags.
Först så ska jag tipsa om borstrengöring som jag har köpt på make up store. Du kan spruta den på smink borstarna både före och efter användning, då den torkar på några sekunder. Det gör borstarna fria från bakterier och du blir utan finnar. Den har ingen spray flaska så jag köpte en sån som kostade 20 kr från H&M. Borts rengöringen kostar 135 kr och kommer som sagt ifrån make up store.



Andra grejen är en ögon kräm som jag också köpt på make up store. Den motverkar svullna ögon, mörka ringar och torr hy. Jätte gullig liten burk och den är isande kall när man sätter på den. Den kostar 355 men är dryg så det är värt det. Ice eye cream heter den


Kommentarer
Postat av: Ullis

haha alltid du och make up store ;)

2009-10-20 @ 15:46:37
URL: http://sumo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0