From pride to shame

Jag har faktiskt varit på Ikea med mamma och hjälpt henne köpa lite saker till min brors rum. På vägen hem blev det donken, och nu måste jag typ ut och gå bort alla kalorier...eller nått. Men det är jag för slö för och det är alldeles för kallt för en promenad nu. Fick hem ett par fina skor på posten idag, men dom kommer jag inte kunna använda på hur länge som helst eftersom det är sommar skor. Jag blir galet lång i alla fall, var tvungen att mäta mig när jag hade dom och jag blev hela 175 cm .
Nä nu ska jag göra nått vettigt, Puss

(blogg.se tycker inte att jag ska ladda upp bilder heller tydligen så det får vara)


Kommentarer
Postat av: Stefan

Wow, hela 175 cm! ;) Ja blir 182 i höga klackar!

2009-10-08 @ 21:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0