I know what I want, and I'm going to get it.

Hejsan, Skoldagen är äntligen slut. Inte för att den har varit så jätte ansträngade men det är underbart att slappa hemma framför tvn, väntar lite med att börja plugga måste ju hinna varva ner lite innan. Jessica, jossan och jag skulle gå till täby centrum helt plötsligt börjar de hagla, vilket jävla väder.
Har vart så flummig idag, men de är riktigt skönt att bara vara det ibland, synd att alla andra i klassen ser oss som en plåga. Men nu ska jag kolla lite seriösare på gossip girl, Puss

Jossan är inte fullt nöjd med att vara på lektionen...


Och en liten bild på mig som avslutning, så ser jag alltså ut idag (likadan som alla andra dagar)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0