I'm yours

Hejsan, ingen uppdatering igår lite dåligt av mig men jag var upptagen för Kevin var här. Så som vanligt vill jag inte sätta mig vad datan då. Jag var med på idrotten igår första gången på jätte länge, såklart ramlar jag och skrapar upp mitt knä. Aja de va roligt i alla fall vi lekte skeppsborott och piraten som jagade alla hade en bandyklubba som skulle föreställa ett svärd. Idag så har de varit otroligt segt i skolan jag har bara längtat efter att få gå hem, nu är det ju äntligen lov! Efter skolal gick Jessica och jag till espresso house och köpte varsinn chai latte, gott!
Nu har jag försökt övertala mamma om att jag ska få åka till Turkiet med några kompisar nästa sommar, jo hon verkar ha ganska bra inställning till det hela. Just nu sitter jag här och käkar lite chips och väntar på maten.
Sen ska jag nog rulla hem till persa sen får vi se vad som händer, Puss
Btw... min nya jacka kom idag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0