Keep running

Åh vad skönt med lov, ingen jobbig skola imorgon och en hel vecka då jag bara kan sova ut, nice nice.
Har inga planer alls under lovet så jag har massor av tid att göra massa onödiga saker, imorgon ska jag på manikyr, och sen har jag och Jossan planerat att vi ska sola solarium nån gång, vi är bleka och trissta men de ska ändras på. De är ju vintertid nu och då tjänar man en timme, så de är också skönt. Bara bra grejer nu nästan, men så har vi det tråkiga regniga höstvädret, fy fan. Jag ska snart åka iväg till pållen, sen hade jag tänk att jag skulle baka cupcackes om jag orkar.
Dom ska bli rosa och söta, fast dom blir nog inte lika fina som jag tänker att dom ska bli.
Ne nu ska jag dra till hästen så de inte blir allt för sent, Puss

Fan va många idioter det finns!


Kommentarer
Postat av: Jossan

Jaaa det ska vi :D dags att urota belkfisarna :D <3

2009-10-25 @ 15:53:28
URL: http://kungjossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0