On the days I can't se your eyes I don't even want to open mine

Hejsan, idag är jag bara trött och orkar inte göra mycket. Jossan och jag var i täby centrum ett tag efter skolan. jag skulle lefta efter en jacka men inte fan hittade jag någon. Så jag nöjde mig med en chai latte, efter det drog vi hem till Jessica där jag somnade i soffan några timmar, så nu kommer jag inte kunna sova ikväll.
Får ägna min vakna tid åt att plugga då jag har nån psykologi grej imorgon. Kanske ta en promenad och fixa naglarna också. Klockan är trots allt inte så mycket så nått av det där ska jag nog kunna klämma in.
Annars händer det inte mycket, så alltså inget all blogga om, Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0