Relax

Hejsan är hemma från bion nu, den var bra. Men inte min typ av film riktigt som sagt.
Nu sitter jag med en underbar ansiktsmask på och lyssnar på bra musik. Anisktmasken heter strawberry souflé, och är en fluffig ansiktsmask som luktar jordgubb. mums.
Jag har tänkt att jag ska lägga en ansiktsmask varje vecka och hoppas att de kan bidra till bättre hud.
Nu ska jag nog måla på lite nagelack, och sen gå och lägga mig, skola imorgon ju och för att inte glömma klippning vid tre! Puss

Min kusin skickade massor av bilder jag tog när jag var hos henne idag. Här är en, ser de inte lite konstigt ut?

Kommentarer
Postat av: Stefan

Varför får bilden mig att tänka på någonting perverst?

2009-10-13 @ 17:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0