Som så många gånger förr...

Har kämpat mig igenom en lite små jobbig skoldag, efter det åkte jag och handlade mat med mamma. Jag tycker det är toppen att följa med för då får man maten man vill ha. Plus att på fredagar har dom smakprovning i affärerna där jag tar säkert 5 stycken av samma prov. Har faktikt köpt lite godis idag, får dela med mig till mina kompisar så jag inte äter upp allt själv. Snart ska jag börja bege mig hemmåt till Jessica men först ska jag sminka mig lite och typ borsta tänderna, jävla mat med vitlök!! Fast jag sökte lite på google och persilja ska tydligen vara bra för att få bort andedräkten synd att de är så äckligt att tugga på då bara! Puss

Stefanie kom på besök till min skola idag, wiie, mitt lilla lyckopiller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0