This is it.

Igår så käkade Jossan och jag en god middag hos mig, som vi lagade alldeles själva, (väldigt avancerad maträtt om jag får säga det själv) Sen kom Jessica, Jessica och Issa hit, vi spelade lite biljard och drack drinkar innan vi begav oss iväg till "fest". Vid porten var det nån som hade satt upp ett papper och efterlyste sin försvunna katt, Jessica ringer upp och berättar att hon hittat katten död i en buske, hahah hemskt gjort, men hemskt kul.
Vi drog i alla fall hem fort då det var tråkigt och de inte ens hade några glas, så vi fick dricka ur skålar.
Jossan och jag börjar springa till bussen som det är hur långt som helst till, men då plockar en snäll taxixchafför upp oss och skjutsar oss till bussstationen. Sånt blir man glad av.
Jag hittade en påse chips på busshållstationen som Jossan måste hindra mig från att käka upp.
Väl hemma käkar vi upp resten av vår middag. Sen kom Kevin också, vi sjöng singstar och grejer, måste säga att det var väldigt vackert.
Sen somnade vi vid sju på morgonen typ så det är inte konstigt att jag är trött nu.
Puss

Jossi= glad och hungrig

Och en bild på mig som vanligt

Jessie sög på biljard men de är okej, jag gillar henne ändå ;)




Hahaha, Sixten är död, jag beklagar



Kommentarer
Postat av: Ullis

ahahahaha, fan vad Jessica är skön!

2009-10-04 @ 11:49:33
URL: http://sumo.devote.se
Postat av: fyfan vad vidrigt gjort!

2009-10-07 @ 18:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0