Those three words are said too much, They're not enough

"Godmorgon" jag har nyss ätit frukost och nu ligger jag i sängen med min kära dator.
Dagen planer är städning.
Imorgon får vi nämligen gäster och jag har inte städat på ett tag så det känns som att de är dags för att damma av alla hyllor putsa spegeln mm. Efter det kanske jag tar en promenad såg att det var strålande fint väder så det kanske inte skulle vara helt fel.
Bäst att jag sätter igång med städandet nu, Puss

Här är en bild på mig från årets skolfoto.


ett litet tillägg med en bild på hela klassen som önskemål.
Kunde inte få den större eller i bättre kvalité bara ...


Kommentarer
Postat av: Malin

kan du inte lägga upp en bild på hela klassen? :D har inte fått korten än :(

2009-10-30 @ 21:45:20
URL: http://muln.blogg.se/
Postat av: Malin

skön klass haha :D

2009-11-02 @ 20:19:12
URL: http://muln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0