You used to light up the dark

Hejsan hoppsan, äntligen är det fredag! Sitter nu och lyssnar på taggad musik och äter krustader? med skagenröra. skit gott. Efter skolan tog Jessica och jag en chai latte på espresso house sen åkte vi hem till henne ett tag.
Där hämtade mamma mig och sen har jag faktiskt hunnit köpa en tunkia också.
Nu sitter jag och kollar upp med mina kompisar vad som är planen för ikväll, de är inte riktigt klar vad vi ska göra än, men jag har mest mat i huvudet nu så det är inte så intressant. 
 Puss 

Här är lite bilder från veckan som varit ...
När man har tråkigt så...

Porr i engelska boken..


Tråkiga skoldagar...


Blev några chai latte i veckan också ...


Just nu så....



Köpt idag ...



Blev en jävla massa bilder och väldigt lite text, men så är det ibland kära läsare


Kommentarer
Postat av: Walentin

Sweet :)

2009-10-16 @ 16:55:44
URL: http://walentin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0