Baby, I'm so tierd of waiting for you...

Äntligen helg, Kom i tid och allt idag men nästan ingen var där, inte läraren åtminstonde, bussar och tåg gick inte som dom skulle så alla var sena men lektionen drog igång till slut.
Nu är det härlig paus från skolan i några dagar som jag ska njuta till fullo av har inget plugg eller något som jag måste ta igen i så är helt ledig!

På en rast gick Jessica och jag till espresso house och köpte varsin chai latte och jag festade till lite extra med en av deras nya mousser.
Efter skolan åkte jag hem till Kevin en snabbis, och var där tills mamma hämtade mig för en fredagsrunda i mat affären.

Idag har jag ätit god mat och snart ska jag äta lite chips med dip. Syndar efter en effektiv och flitig vecka i skolan. Imorgon ska jag nog  försöka dra mig ner till gymmet och kanske kolla på Stefanie när hon tävlar, senare på kvällen ska Kevin och jag kolla på bio. Mys mys, Puss

moussen


gott med chai

klänning från Salt 399 kr

tröja 199 kr

glitter från make up store, scorpio heter färgen super snyggt till fest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0