Crazy

Hejsan, nu har det varit några dagars uppehåll från bloggningen här, sen sist jag skrev har det inte hänt så värst mycket, inget nämnvärt i alla fall, lite plugg och tv. Det gamla vanliga med andra ord. Jag har varit med älskling hela tiden nästan också, i lördags åkte jag till honom efter gymmet och sedan iväg till Bio. Vå såg Shutter Island, som faktiskt var jätte bra!
Dock lite komplikationer med hemfärden, vi var utomhus i snöovädret i mer än en timme!
Tågen gick inte och mamma fastnade med bilen på vår utfart hemma. Gissa om vi var kalla när vi kom hem.
Söndagen spenaderade jag också med Kevin, vi åkte hem till honom och jag sov där tills en jobbig måndag i skolan.
Sen åkte jag till Kevin efter skolan igen eftersom tågen inte går som de ska. Sen skulle jag hem men han fick följa med, jag var tvungen att plugga och fixa med lite saker så det måste vart tråkigt för han.

Imorse skippade jag min första lektion för att min hals var sjukt svullen, sen när vi skulle åka till skolan stannade tåget och vi blev tvugna att gå en bit till skolan! Kallt och jävligt var det. Träffade Carro också, hade massor att prata om eftersom jag inte träffat henne på länge.
Hade religionsprov idag det gick sådär men ett G lyckas jag nog få till.
Efter skolan åkte jag iväg till Jessica eftersom tågen inte funkade idag heller, Sen hoppträning och nu är jag här. Framför datorn iskall och trött. Snart dags för en ducsh, måste lyssna igenom någon ljudfil för jag ska på hypnos för min spruträdsla imorgon, undra om det funkar..? Det är mammas konstiga ideer, Puss!

Mycket stavfel i texten typ, men jag orkar inte ändra



Kommentarer
Postat av: melanie

hej. allt bra? :)

2010-02-24 @ 14:33:19
URL: http://melaniees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0