Dreaming

"Godmorgon" idag vaknade jag också tidigare än vanligt känns skönt kanske ska försöka göra det framöver. Beror kanske på att jag tränar också har hört att man ska bli piggare då.
Det första jag såg idag när jag vaknade var en strålande blå himmel, vill bara ut och rida men vi ska ha gäster så det får vänta.
Vi har varit inne hos pappa och gett honom alla presenter, Jag har sminkat och klätt på mig i lugn och ro och nu börjar gästerna komma så här kan jag inte sitta längre, Puss




kläder idag
Byxor och kofta från Zara
linne från Gina tricot
skärp från H&M

Kommentarer
Postat av: Elin

Hur får du så stora lockar i håret?

2010-02-07 @ 19:33:33
Postat av: louise nachtweij

hade tänkt att köpa ett par jeans från Zara, finns så galet mycket snyggt där asså :)supersöt kofta!

2010-02-07 @ 20:15:19
URL: http://louisenachtweij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0