If I could be sweet, I know I've been a real bad girl

Godmorgon, jag har missat tåget, därför har jag tid att blogga vid den här tiden. Jag hade sminkat mig och gjort iordning mig och var påväg mot tåget, klart som fan har jag glömt nått måste springa hem och hämta det och då missar jag tåget.
Dåligt, nu är jag  inte med på en underbar lektion med MatteB, och tvingas sitta hemma och bara ta det lugnt ett tag till, hemskt verkligen..
Jag ska göra lite lunch snart för efter matten har vi lunch så jag äter det hemma istället.

Idag har jag faktiskt mitt bena. Det är kul att testa lite nya saker igår hade jag rött läppstift och uppsatt hår, kände mig rätt ful så det blir nog inte att jag ser ut så igen, men nu har jag testat i alla fall. Jag passar på att göra lite frisyrer nu för jag ska klippa mig på torsdag och efter det brukar jag bara vilja gömma håret. Nu ska jag laga mat, puss!


Min nya tröja som jag köpte i måndags från MQ 299 kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0