So many things i wanna do

Nu sitter jag här framför datorn och försöker planera lite hur jag ska få ihop allt, läxor, kompisar, killen, hästen och gymmet. Det är mycket nu och jag måste verkligen prioritera vad som är viktigt. De saker jag nyss skrev är viktiga för mig och jag har ingen tid med allt. Helst skulle jag vilja jobba några dagar i veckan också men hur ska jag någonsin hinna det?
Jag är så förfärligt dålig på att planera, skolan är ju faktiskt viktigast men får nästan minst tid och det måste det ju bli ändring på!

Har varit nere på gymmet idag och kört igenom mitt program är helt slut, träffade Mika som jag pratade med där så det var trevligt med sällskap.

Vi åkte pulka på idrotten idag, eller pulka och pulka, strärtlapp. Jag kämpade mig upp ända till toppen av backen som faktiskt var riktigt lång och åkte hela väger ner, vilken fart man fick! Blöt och jävligt var det sen, håret, sminket allt var förstört, sen såg det ut som jag kissat på mig också. Men det var nästan värt det, skönt att få göra lite barnsliga saker tycker jag. Ska göra en kopp örtte nu såhär på kvällen Puss


Jag önskar att det alltid kunde kännas sådär bra...så svårt att vara isär


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0