Tips

Innan jag kryper tills säng så ska jag tipsa om några underbara hår produkter. De kommer från Bed head och serien heter Superstar. Inte nog med att behållarna är så sött rosa utan produkterna luktar underbart av jordgubb och ger håret en härlig volym. Själv har jag shampoot och leave in balsamet som är toppen. Anledningen till att jag inte använder vanligt balsam är att håret blir så tungt och det blir bättre effekt med leave in.

Dessa sötnosar finns att köpa hos vissa frisörer om man inte hittar dem där är det bara att leta på internet så ska dem nog finnas. Lite dyrare än "vanliga" hårprodukter men det är det värt då de är väldigt dryga också. Så ut och köp nu Puss och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0