Trust.

Nu ska jag först börja med att berätta lite om alla hjärtansdag.
Som jag skrev i ett tidigare inlägg som jag så kvickt avslutade, kom kevin hit med en stor fin ros innan vi sedan begav oss in till stan för att äta på en resturang. Det var väldigt mysigt och Kevin insisterade på att betala middagen även fast jag försökte övertala honom.

Sen åkte vi hem till mig, Kevin hade varit gullig och köpt passionsfrukt och jordgubbar, även choklad att doppa dem i och mouserrande vin. Så vi gjorde iordning lite, tände ljus, smälte ckhokladen, öppnade vin flakskan, satte på musik och släkte ner lite. Sen satt vi och mös och avslutade sedan med att ge varann massage.
Så trevligt hade jag det med världens bästa kille. Nog om alla hjärtansdag, kan inte vara kul för er siglar att läsa om...

På måndagen var man tvungen att vakna upp till verkligheten och åka till skolan, där gjorde jag samhällkunskapsprov som gick bra (tror jag i alla fall). Sen hem för att städa upp allt från dagen innan. Var sjukt trött och tog de bara lugnt och läste en bok som måste vara klar tills på fredag.

Idag har jag varit i skolan och dagen började med dans, ganska skönt för min stela kropp. Annars har det inte hänt mycket, ja förutom att det är fettisdagen och det bara är ett måste att äta semlor då!
Så mamma och jag åkte ner till stenugnsbageriet i Vallentuna och köpte hem semlor som var helt sjukt goda. det är värt att lägga lite extra pengar när det verkligen gäller!
Nu ska jag återgå till bokläsandet i alla fall så jag blir klar med den där boken någongång.

Blev ingen bloggning igår för blogg.se ville inte fungera, tummen ner till det, Puss

Min mumsiga mini semla


Bilden känns liiite sommrig kanske, men jag tog aldrig några bilder på alla<3dag så vi får låsas att det är vinter utanför fönstret istället

så såg jag ut på alla hjärtans dag, fast jag kanske log lite mer under kvällen då ^^



Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hihi, hoppas jaqg verkligen att du gjorde, log alltså, för det vreakde ju som en superkväll! :D

2010-02-17 @ 16:23:08
URL: http://madmadeleine.blogg.se/
Postat av: Ullis

oooah vad avendsjuk jag har, du verkar haft en underbar alla hjärtansdag vännen!

2010-02-17 @ 16:25:48
URL: http://sumo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0