Will you catch me if I fall?

Äntligen lov! Om än bara för en vecka, igårkväll kollade jag på söta filmer på mig och brorsan från när vi var små. Hade nämligen föredrag på svenskan  idag och skulle visa upp en film snutt men hittade inget bra på just mig.
Hade även sovmorgon idag, sjukt skönt så blev en kort skön fredag!
Jessica och jag stog och väntade på en buss som aldrig kom, sen kom inte den andra heller och inte den tredje, och en den sista var förfärligt försenad, dåligt av SL. Dock så han jag kolla lite i täby centrum och jag blev kär...
i ett par snygga svara stövletter med dragkjedja! Måste ta fram hundögonen och fråga mamma, får hoppas att dom går hem. Nu är det dags för att handla mat Puss!


Kommentarer
Postat av: melanie

svar: ja så gott. haha allt bra med dig?

2010-02-26 @ 21:20:47
URL: http://melaniees.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan inte du ha en frågestund :)

2010-02-28 @ 13:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0