I could drown in your eyes...

Hejsan nu är jag mätt och nöjd, ska plugga lite nu såhär elva på en fredagskväll, spännande.
Köpte lite små saker i täby centrum idag, en läpp penna, och ett diadem. Kändes inte sådär nödvändingt men jag ville ha det. Nu ska jag dunka musik och börja plugga, uppdaterar kanske senare? Puss

Skrev runor på svenskan... vad kan det stå tror ni?


Diademet, gulligt va? ca 80 kr på glitter

Snygga fransar som bara sitter längst ut kommer bli skit bra. 65 kr på kicks.

läpp penna från make up store, Candy heter den och kostar 130 kr

Bilderna blev ju inte alls bra.. men om man ritar med läpp pennan över hela läppen och inte bara konturen och sedan drar på ett gloss blir det skit snyggt och färgen håller i hundra år, när du äter och allt.


Kommentarer
Postat av: Ullis

har också det där söta diademet, fast mitt är svart! :)

2010-01-30 @ 12:01:37
URL: http://sumo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0