Don't act like I never told you

Hejsan, idag så har jag varit i Täby centrum med Lina Jessica och Jossan. Vi köpte varsin frappino från esspresso house, och jag använde mitt csn kort för första gången. Har alldrig riktigt fattat vart man kan använda det någonstans men det är på riktigt många affärer faktiskt. Så jag får väll helt enkelt kolla upp det där på deras hemmsida.

Sen gick vi ut i det fina vädret och kollade när Linas pojkvän och hans kompisar spelade fotboll. Passade på att sola lite också. Sen höll jag på att bli uttorkad och var tvungen att springa till Donken och köpa en cola.
Annars har jag inte gjort så mycket idag.
Imorgon ska vi till Gröna lund i alla fall. Får se när vi drar iväg... jag kommer säkert försova mig. (som vanligt)
Aja det ska bli kul i alla fall, funderar på om jag ska hyra en film och bara ta det lugnt ikväll låter ganska frestande faktiskt. Men nu ska jag gå och göra en sallad till mig själv, för mamma gör middagar som nästan bara består av kolhydrater, inte min grej direkt. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0