fix it

Hejsan, idag har jaf varit inne i stan med mamma. Har köpt ett pennfodral?! två massageoljor, en kofta och min älskade väska... Fast väskan får jag inte förrens jag har gjort klart ett arbete. Så det kommer antagligen att bli klart jävligt fort. Undertiden jag var i stan så höll jag på att bli galen för min mobil bara ringde och ringde hela tiden, var nästen nära på att stänga av den.

Såg en så himla fjantig grej, det var någon bimbo som gick runt med sin lilla råtta(chihuahua) i en hundvagn?!
Seriöst vad är det för fel på människor... ?

Men nu måste jag äta middag för jag ska möta upp lina om ett tag och innan det ska jag äta, byta om, och bättra på sminket så jag har lite dåligt med tid, Puss

Pennfodral i mocca från ording&reda 80 kr



Massage olja från lush 80 kr


Datan vill absolut inte ladda upp bilden på koftan så jag antar att ni får se den någon annan gång.
Och väskan får ni se senare den med...

Var såklart tvungen att ta en fika också...



Kommentarer
Postat av: Jeannie

Fin blogg :D

2009-08-23 @ 12:17:07
URL: http://einnaej.blogg.se/
Postat av: ullis

myisgt!

2009-08-25 @ 16:33:08
URL: http://sumo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0