I always say that I don't need you

Jag har lugnat ner mig lite nu, påstår inte att jag är superglad men det börjar gå över lite i alla fall... Det var det dumma natukunskapsarbetet som fick mig att flippa ur lite...
Det har typ klarnat upp nu och solen skiner i genom mitt fönster och bländar mig, kunde lika gärna fortsatt å regna.
Jag var intte på schoolsoft och skulle kolla en grej och då märker jag att vi har coopertest nästa vecka...
hur fan ska jag klara det?
Förra gången var jag i superbra kondition och var knappt trött när vi var klara, men nu ....
Det är ju meningen att man ska ha förbättrat sig men jag kommer säkert inte orka någonting alls den här gången. Sämst ju! Puss


Visst blir det rätt snygga bilder när det regnar?

Kommentarer
Postat av: Lona

hahaha okej :P

2009-08-26 @ 18:23:14
URL: http://lonatrogen.blogg.se/
Postat av: Anonym

skit fult!

2009-08-29 @ 16:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0