I can't let you go



Ja det är väll en ganska bra fråga engentligen, jag pluggar massa rester som blev kvar som jag inte gjorde när dom skulle göras. Då blir man tvingad att göra dom på sommarlovet så jag skulle gjort dom när det ver meningen att dom skulle göras. Men eftersom jag är en lat naiv jävel trodde jag att det skulle lösa sig ändå.
Så om jag inte gör klart några grejer nu får jag inte börja i tvåan...

Har satt upp lite mål inför tvåan också:
* komma i tid
* plugga till proven
* inte skjuta upp allt utan göra en uppgift när jag får den
* Göra läxorna
* Försöka hänga med på lektionerna

Låter kanske inte så svårt men om man är mig är det nästan omöjligt .. Ska försöka i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0