I don't know if i could yell any louder!

Åhhhhhhh, jag är så himla trött..Tisdagar är från och med du en hemsk dag, slutar halv fem...
Jag är verkligen helt slut vill bara lägga mig i sängen och sova ett tag men då kommer jag inte kunna sova ikväll sen.
Har fått jätte ont i ryggen igen också, problemen med det försvann under sommarlovet men nu verkar dom vara tillbaka igen.
Efter skolan gick Jossan och jag och solade solarium... dock bara i tio minuter så jag fick inte mycket färg alls. Men lite grann i alla fall =)
Efter det svalkade vi oss med en tur i caben... verkligen underbart att ha den när det är fint väder. Puss

Trötta som fan, sitter och väntar på en samhällslektion visst ser vi glada ut?


Solaruim sen..

Glada Bea och Jossan som är borta från skolhelvettet..

Kommentarer
Postat av: Maja

eller hur :) 99 kr på H&M

2009-08-25 @ 23:07:27
URL: http://maajis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0