I just wanna hold you

Okej tillbaka från IP och ångesten har dämpats lite måste jag säga. Så nu är det filmdags, ska se på "butterfly effect".
Idag är reglerna för att jag ska få titta på film, inget jävla godis, inga chips, ingen läsk nee ingenting faktiskt. Lite sällskap skulle vara tillåtet men nu är det som det är. Sen är det upp tidigt imorgon så det får inte bli allt för sent ikväll.
Puss

Måste bara lägga in en bild på hur snygg jag är i hörlurarna jag har på mig nu,
Mina föräldrar ska upp tidigt och jobba imorgon så dom vill inte att jag har massa högt ljud på.
Så jag har dragit fram ett par riktigt heta hörlurar så jag ska kunna lyssna ändå.

Kommentarer
Postat av: Björn

Snygga fan!

2009-08-06 @ 14:11:48
URL: http://www.jagheterbjorn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0