I know you want me baby, I think I want you to

Jag är så jävla sur!
Tycker att gamla gubbar borde umgås med folk i sin egen ålder och inte lägga sig i andras liv. Detta är då riktat till en gammal gubbe. Så om du nu läser det här vilket jag vett du kommer att göra så ska du bara veta att jag hoppas du ruttnar i ditt lilla hus ensam.

Till gårdagen .... det var trevligt hos Sofia. Tills gubben kom och förstörde allt. Ahhhhh jag är så jävla sur!
Kan inte skriva så mycket mer just nu .

Ska i alla fall äta oxfilé till middag får mig på bättre humör, är sjukt sugen på det!
Senare kanske det blir ut och springa om ag inte hittar på annat, Puss




Kommentarer
Postat av: BM

amen durå

2009-08-10 @ 02:34:57
URL: http://bigmackblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0